«

»

Sep
10

Consumenten “het verschil tussen jong en oud”

Consumenten “het verschil tussen jong en Oud”

Bij de dagelijkse bezoekers in onze showroom is ons op gevallen dat de consument, er toch nog altijd voor kiest om voorzien te zijn van een goed advies, de verschillende stroken en tegels kan voelen en op waar formaat kan zien etc. Tino Stevens: De jeugd wil het graag zelf uitzoeken, dat is men ook gewend via het internet. Ouderen onder ons hebben begrijpelijk ook meer advies nodig, wat ze bij ons dan ook krijgen. Jongeren vinden Vinyl-PVC vloeren dan ook fantastisch eruit zien, en zien de enorme voordelen t.o.v. andere harde vloeren. De prijs mag niet te hoog zijn, dit omdat men vaak sneller verhuisd, dus wordt hier vaak gekozen voor 2mm vloerdelen of de bekende Click- en Losleg vloeren die mee te nemen zijn naar een volgende woning. Ik merk ook hoe ouderen en jongeren elkaar beinvloeden. Dan komen oudere mensen bij ons binnen die nu tapijt hebben en eigenlijk op zoek zijn naar Laminaat omdat de kinderen dat gezegd hebben. Als ze dan de nadelen horen – het is glad en gehorig – kiezen ze steeds vaker voor Vinyl-PVC vloeren. Of PVC, maar dat is eigenlijk hetzelfde. Hoewel, bij rollen spreekt men vaak over Vinyl en bij stroken over PVC.

Stevero Design vloeren

Showroom "De PVC Vloeren Specialist"

Meer info: http://www.depvcvloerenspecialist.nl/onze-showroom-i-36.html